You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב' - נווה יוסף העפילה לגמר הגביע
תמונת ניצחון. שחקני נווה יוסף חוגגים בסיום (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)

ילדים ב' - נווה יוסף העפילה לגמר הגביע

בתום משחק דרמטי במיוחד הצליחה הקבוצה החיפאית להעפיל לגמר הגביע בזכות ניצחון 1:2 על הפועל ת"א דרום. את מי תפגוש הקבוצה בגמר? נדע בהמשך

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

יום חג במחלקת הנוער של מ.כ נווה יוסף חיפה. לפני זמן קצר קבוצת ילדים ב' העפילה לגמר גביע המדינה, לאחר שניצחה 1:2 את הפועל ת"א דרום במשחק עם אקורד סיום דרמטי במיוחד במשחק בין שתי קבוצות מדרג 1, שצפויות להיפגש למשחק ליגה בתחילת חודש מאי בת"א.

באווירה מאוד לא אידיאילית לכדורגל, תחת שמש קופחת, במשטח דשא עצום גם במונחים של ליגות בוגרים ועם חווית צפייה גרועה ביותר, הצליחו השחקנים של ניר לופו להתעלות ולזכות בכל הקופה הודות למשחק שבו גילו הרבה משמעת, אחריות ואמונה.

בדקה ה-11 נווה יוסף עלתה ליתרון 0:1. הגבהת קרן מצאה את ליאור מטלון לא מכוסה ברחבה וזה בעט לרשת והעניק לקבוצתו יתרון שהחזיק מעמד זמן ממושך.

בדקה ה-58 הפועל ת"א הצליחה למחוק את היתרון החיפאי. לאחר שדניאל פרץ חדר לרחבה ובעט מזווית אלכסונית לרשת וקבע שוויון 1:1.

בדקה ה-63 הגבהת כדור חופשי לזכות נווה יוסף מצאה את אורי בן דוד מול השוער התל אביבי וזה בעט מטווח קצר לרשת וקבע יתרון 1:2 לזכות מ.כ נווה יוסף חיפה.

בדקה ה-75 כמעט שוויון. דניאל שאול בעט ממטרים ספורים כדור שנעצר בידו של שחקן הגנה חיפאי, מה שהביא לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה הדף לקרן בצורה מרשימה השוער, עילאי כהן. הגבהת קרן מסובבת של הפועל ת"א טיילה על קו השער של נווה יוסף, אך סירבה להיכנס לרשת ובסיום חגיגה גדולה בכחול. נווה יוסף בגמר.

מ.כ נווה יוסף תפגוש בגמר את המנצחת במשחק חצי הגמר השני בין מכבי ת"א דרום למכבי חיפה "שמואל". המשחק יועבר בשידור ישיר באפליקציית ההתאחדות לכדורגל ובערוץ השידורים האינטרנטי של ההתאחדות.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון